Заман сулышы

10 июнь 2017 яңалыклары

  • 10 июнь 2017 - 12:43
    Раил Садриев башкаруында шигырь - ВИДЕО
    Гөлнара Шәрәпова сүзләре
    508
    0
    0
  • 10 июнь 2017 - 11:49
    Донской: 2017 елда Татарстанда чүп-чар яга торган завод төзелә башлый
    Татарстан башкаласында чүп-чар яга торган завод төзелешен 2017 елда башларга планлаштыралар, дип хәбәр итте журналистларга шимбә Казанда Россия Федерациясе табигый ресурслар һәм экология министры Сергей Донской. Бу хакта ТАСС яза. Россия Федерациясе табигый ресурслар һәм экология министры: "Конкурс үткәрелә, төрле компанияләр, шул исәптә танылган "РТ-инвест"та гариза бирә. Әлегә төгәл саннар...
    434
    0
    0
  • 10 июнь 2017 - 10:27
    Ял көннәрендә җылы булачак?!
    Җылы булыр дигәч, шаяру кебек кабул итә башлады халык. Көн саен яуган яңгырлар да үзәккә үтте. Тик алай да синоптиклар 10 июньдә +21;+23 градус җылы булачак, дип вәгъдә бирә. Ә инде 11-12 нче июнь көннәрендә +21дән югарырак җылы булырга мөмкин, дип фаразлыйлар. Әммә бу көннәрдә яшенле яңгырлар явачак икән. Берүк...
    460
    0
    0
  • 10 июнь 2017 - 10:11
    Сез хәйләкәр кешеме? (тест)
    1. Балачакта качыш уенын уйнарга ярата идегезме? а) Әйе. б) Бик яратмый идем. в) Юк. 2. Мәктәптә укыганда бер партада утырган күршегездән сиздермичә генә күчерә белә идегезме? а) Әйе. б) Кайвакыт. в) Юк. 3. Сез үзегезне фантазёрлар категориясенә кертәсезме? а) Әйе. б) Алай ук түгел. в) Юк. 4. Коллегаларыгыз һәм...
    483
    0
    0
  • 10 июнь 2017 - 10:02
    Лениногорск хуҗабикәләренә: Кычытканлы сөтле аш пешерү ЫСУЛЫ
    Кычыткан ашы да сагындырган икән. Аны һәркем үзенчә пешереп, яз көне ким дигәндә өч тапкыр ашап калырга тырыша. Күп төрлесен ашаган да, күргән дә бар, шулай да Балтач районы Сосна авылыннан Гөлсәрия Сабитованың кычыткан ашы бөтенләй үзгә кебек тоелды. Сезгә дә тәкъдим итим әле. Гөлсәрия аны сөттә пешерә икән. Сөт...
    452
    0
    0
  • 10 июнь 2017 - 09:55
    Шәһәребездә озын гомерлелек Үзәге эшли башлады
    Лениногорскида тантаналы рәвештә озын гомерлелек үзәге ачылды. Пенсионерлар өчен мондый үзәк төзү идеясы - «Татнефть» җәмгыяте генераль директоры Наил Магановныкы. Әлмәттә шундый үзәк ачылганнан соң өч айдан бездә дә ишекләрен ачты. Аның адресы: Куйбышев урамы, 10нчы йорт. Компания биргән акчага ремонт эшләре башкарылган. Анда 9 тренажер бар. Үзәккә теләсә кем...
    415
    0
    0
  • 10 июнь 2017 - 08:58
    Лениногорск Мәдәният сараенда Мөхәммәт Пәйгамбәргә багышланган фильмның премьерасы күрсәтеләчәк
    8 июньдә Мәдәният сарае экранында «Мухаммад: Посланник Бога» фильмының премьерасын карарга килегез. Ул зур залда күрсәтелә. Башлана: 17.30 сәгатьтә. Билет бәясе - 200 сум. Дөньякүләм премьераны карамый калмагыз. Жанры: Драма, биография, тарих Режиссёры Маджид Маджиди, Ираннан «Оскар» премиясе номинанты. Ул Пәйгамбәребез Мөхәммәт тарихын сөйли, вакыйгалар 6 гасырда бара. 6+
    460
    0
    0
  • 10 июнь 2017 - 08:47
    МРТны бушлай узып буламы?
    - Күптән түгел мин үзебезнең сырхауханәдә табиб-невролог янында булган идем. Баш, муен авыртуыннан, баш әйләнүеннән зарлангач, ул миңа умыртка баганасының муен өлешенә МРТ төшерергә кушты. Моннан ике ел элек акча түләп, баш миенә МРТ ясаткан идем инде. Тик аны бушлай да эшләтеп була икән дип ишеттем. Шул турыда аңлатыбрак язсагыз...
    447
    0
    0
  • 10 июнь 2017 - 08:42
    Лениногорск авылларында Сабантуй 2 июльдә була
    Шушы көннәрдә Сабантуй уза торган мәйданда предприятие-оешма, эшче төркем вәкилләре катнашында бәйрәмгә әзерлек сораулары буенча киңәшмә үтте. Биредә катнашучылар бүлеп бирелгән эш күләме белән танышты. Район башлыгы Рәгать Хөсәенов мәйданчыкларда эш башлауны сузмаска, шушы көннәрдә керешергә кушты. Район Сабан туе Ивановка юлындагы Каенлыкта 1 июльдә, авылларда 2 июльдә узачак.
    443
    0
    0
  • 10 июнь 2017 - 08:40
    Россия көнендә район газетларына язылырга булачак
    12 июнь көнне Нефть монументы янында "Уйнагыз, гармуннар!" конкурсы барганда "Заман сулышы" һәм "Лениногорские Вести" газетларына язылырга мөмкин булачак. Шулай ук тиздән 16, 17 һәм 18 июнь көннәрендә шәһәрдә булучы Шапито циркына ташлама бирүче купоннар да таратылачак. Сәгать 10да башлана.
    481
    0
    0
  • 10 июнь 2017 - 08:20
    Илсөя Бәдретдинова Инстаграмда улы Нариманның ФОТОсын күрсәтте
    "Гадәттә ул мине фотога төшерә... Нуууу узен төшергәнне яратмый инде. Саклаучым, яклаучым, сердәшчем...УЛЫМ" дип язган ул бик матур, җылы фото астына. Илфак Шиһапов белән Илсөянең уллары Нариманга быел августта 14 яшь тула. Хәтерләсәгез, Туйлар.ру сайты берничә ел элек Нариман җыр дәресендә принципиаль рәвештә җырламый дип язган иде. Хәтта укытучысына: "Хатыным...
    450
    0
    0
  • 10 июнь 2017 - 08:10
    Иртәгә безнең шәһәрдә һава еланнары фестивале узачак (видео)
    Лениногорскилылар, иртәгә, 11 июньдә, "Чуар тасма" фестиваленә рәхим итегез! Ул шәһәр пляжында узачак. Башлана сәгать 11.00.
    400
    0
    0
  • 10 июнь 2017 - 08:06
    Пенсияләр бүтән артмаячак
    Ал­да­гы 20 ел­да Ру­си­я­дә пен­си­я­ләр ар­туы кө­тел­ми. Бу хак­та РФ икъ­ти­са­ди үсеш ми­нистр­лы­гы фа­ра­зын­да бел­де­ре­лә. Ми­нистр­лык фа­раз­ла­ры­на ка­ра­ган­да, 2022нче ел­га ка­дәр пен­си­я­нең ре­аль кү­лә­ме ки­ми­я­чәк, дип яза «Ве­до­мос­ти». 2035нче ел­га пен­сия, күп ди­гән­дә 2,5 тап­кыр­га ар­та­чак. Бү­ген­ге ак­ча бә­я­се­нә кү­чер­гән­дә, ул 13 мең сум ти­рә­се ге­нә бу­ла­чак. Эш­ләү­че ке­ше­ләр­гә пен­си­я­лә­рен...
    408
    0
    0
  • 10 июнь 2017 - 07:52
    Шөгерлеләрне бәйрәмгә чакыралар
    Иске Шөгердә 12 июнь - Россия көнен зурлап бәйрәм итәргә җыеналар. Бик күп чаралар оештырылачак, дип хәбәр итә Шугуроово төркеме. Тик рәсемдәге 12 июльне июнь, дип укыгыз.
    404
    0
    0