Заман сулышы

6 июль 2019 яңалыклары

  • 6 июль 2019 - 20:52
    Алмагач кисеп йорт салма...
    Андый нигездә гомергә бәхет күрә алмаячаксыз. Һәр халыкның изгеләштерелгән үз агачы, үз хайваны булуы күпләргә мәгълүм.
  • 6 июль 2019 - 19:01
    Ни өчен кеше йоклаганда үзенең гырлавын ишетми?
    Йоклаганда бик каты гырлаучылар еш кына үзләренең бу гамәлләрен танырга теләми. Чөнки алар моны сизми дә, ишетми дә. Ни өчен шулай соң? Нигә мондый кеше төртеп уятканчы гырлавын дәвам итә?
  • 6 июль 2019 - 15:21
    Районыбыз авыллары аграр предприятиегә булыша
    Иске Иштирәк, Яңа Иштирәк, Мөэмин-Каратай авылының учреждение хезмәткәрләре маллар өчен яфрак азык һәм витаминлы үләннәр әзерләүдә булышырга чыкты.
  • 6 июль 2019 - 12:22
    Аңа ничек тә килешә?! Суга кергән Тямаев турында ярда калганнарның фикере
    Эстраданың нинди дә булса кысалары, чиге бармы? Бу сорау яңадан актуаль­ләште бит әле. Сәбәбе – Буада узган Сабан туенда Фирдүс Тямаевның суга кереп җырлавы булды. Аңа ияреп тамашачы да бер-бер артлы елгага ташланды. Тямаев­ның әлеге чыгышы видеосы вируслыга әйләнде, төрле фикерләргә сәбәпче булды.
  • 6 июль 2019 - 11:23
    Умартачылар пошаманда
    Соңгы вакытта Россиянең кайбер төбәкләрендә умарталарның күпләп үлүе турындагы хәбәрләр үзәк массакүләм мәгълүмат чаралары аша килеп ирештергәләгән иде.
  • 6 июль 2019 - 11:19
    Лениногорск Үзәк район хастаханәсенә яңа баш табиб билгеләнде
    Кичә Лениногорскига Татарстан Республикасы сәламәтлек саклау министрының беренче урынбасары Альмир Абашев килде. Ул район башлыгы Рәгать Хөсәенов белән берлектә  үзәк район хастаханәсе коллективына яңа баш табибны тәкъдим итте.
  • 6 июль 2019 - 10:07
    Шөгерлеләрне чакыралар
    Шөгерлеләрне, кайткан кунакларны 6 июльдә - “Гаилә, мәхәббәт һәм тугрылык көненә” багышланган бәйрәмгә чакыралар.
  • 6 июль 2019 - 09:09
    Татарстанда үзмәшгульләргә больничный түләү механизмы булдырылды
    Татарстанда үзмәшгуль гражданнарны иминиятләштерү программасын эшләгәннәр, ул больничный лист һәм юридик ярдәм чыгымнарын кайтаруны күздә тота. Бу хакта «Татар-информ» хәбәрчесенә Татарстан Икътисад министрлыгында хәбәр иттеләр.
  • 6 июль 2019 - 09:04
    Хуҗабикәләр өчен: укроптан соус ясыйбыз
    Кирәкле әйберләр: укроп, 1 баш сарымсак, 0,5 чәй калагы лимон кабыгы, 1 лимонның согы, 100 грамм зәйтүн мае, тоз.
  • 6 июль 2019 - 08:37
    100 дней до перехода на «цифру»: что делать
    Осталось ровно 100 дней до отключения аналогового телевещания в Республике Татарстан - того, при котором сигнал принимает антенна. Успейте приобрести необходимое оборудование, чтобы подключиться к цифровому телевидению!